Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. 

Odmítnout vše můžete zde.

       


OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní podmínky

 

1. Obecné podmínky

Dodávky (prodej) veškerého zboží se řídí ustanovením Obchodního zákoníku a právním řádem České republiky, a to i v případě dodávek do zahraničí.

2.Ceny

Veškeré ceny  jsou uvedené s DPH, která činí 21 %. Naše firma je plátcem DPH. Prodejce si vyhrazuje právo měnit ceny i předchozího oznámení s ohledem na změny cen výrobců popř. kurzových změn mezi Kč/EUR. U předobjednaného zboží bude platná cena, která byly uvedena u zboží v den objednávky. V případě pozdějšího snížení cen bude toto zohledněno a bude platná nová cena.

3. Dodání a odběr zboží

Balné neúčtujeme. Dopravu hradí kupující.
Kupující je povinen převzít zboží, které je mu dodáno podle objednávky.
Pokud kupující zboží nepřevezme, hradí náklady na dopravu zpět prodejny.
Prodejce neodpovídá za nedodání zboží včas v případě vyšší moci, dále v případě stávky, krádeže během dopravy a rovněž v případě potíží dodavatelské společnosti.

U objednávky přes eshop a výběru možnosti osobního odběru na prodejně je zboží odloženo 1 týden.

U objednávky  s platbou na účet je zboží odloženo 1 týden.

Do zahraničí zasíláme pouze po platbě předem na účet v Eurech.  Přepočet kurzu je dle aktuálního kurzu v den objednávky - střed.

Záruka

Prodejce poskytuje na veškeré zboží záruku 24 měsíců, není-li dohodnuto jinak. 
Záruka platí pouze za podmínky, že zboží je používáno standartním způsobem.
Záruční lhůta se počítá ode dne převzetí zboží kupujícím.
Kupující je povinen zkontrolovat zboží hned po jeho převzetí. Veškeré poškození během dopravy, ztracené zboží, chybné nebo poškozené součásti, neúplnou dodávku, apod. musí být prodejcii oznámeno písemě nebo mailem do pěti pracovních dnů.

5. Reklamace

Poškozené zboží lze reklamovat a vrátit prodejci do 14 dnů od zjištění poškození.
Toto zboží bude prodejcem převzato k reklamaci pouze při současném předložení:
Kupující musí prokázat uzavření kupní smlouvy reklamovaného zboží předložením faktury nebo kopií paragonu
2 původního balení a náležitého vysvětlení problému
3 Případné výdaje za poštovné hradí v daném případě kupující.
4. V případě oprávněné reklamace prodávající společnost rozhodne, zda poškozené (nefungující) zboží opraví nebo vymění.

Záruka se nevztahuje na poškození způsobená neodbornou montáží, nevhodným zacházením apod.

V souladu se zákonem č. 367/2000 máte možnost odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Jakmile obdržíme kompletní, nepoškozené a nepoužívané zboží, vrátíme Vám bankovním převodem příslušnou částku za zboží.

6.Platby

Platby lze provést v hotovosti, platebním příkazem – převodem nebo při převzetí zboží zaslaného na dobírku.

7.

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

V případě, že mezi ECMODEL a spotřebitelem dojde k spotřebitelskému sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel na základě zákona o ochraně spotřebitele podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, jímž je Česká obchodní inspekce, ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2,